Platby za televízne reklamy sú okrádaním slovenských občanov

26. augusta 2020, miramar, Nezaradené

Televízne spoločnosti JOJ a MARKÍZA si účtujú za 30 sekundové reklamy od 500 do 12 000 eur. Predstavte si, koľko reklám denne platia firmy a ďalšie organizácie týmto televíznym spoločnostiam. Okrem toho, že prevažná väčšina podávaných reklám je primitívna, hlúpa a zavádzajúca, ich úspešnosť je 1:100, poťažne 1:200, alebo ešte horšie. Výsledok a úspech týchto reklám preto je minimálny. Platiteľom týchto reklám vôbec nezáleží na tom, koľko zaplatia, nakoľko sa tieto platby zohľadnia v nákladoch a firma o to menej zaplatí štátu na dani z príjmov. Ako príklad vidieť mnohokrát denne reklamy PRÍMA BANKY zo strany PENTY. No televízna spoločnosť zarába obrovské peniaze. Nakoľko vlastníkom týchto televíznych spoločností nie je Slovensko, ale súkromné západné korporácie, ktoré prenášajú zisky do svojich materských firiem – vlastníkov v zahraničí a o to menej odvádzajú štátu.
Takto možno povedať, že stovky miliónov, poťažne miliardy namiesto v podobe odvodov príjmov do štátneho rozpočtu idú na obohacovanie televíznych spoločností. Takto je jednoznačne vytvorený zákonný spôsob okrádania občanov Slovenska. Tento spôsob okrádania národa je samozrejme možný iba v kapitalistickej spoločnosti. Nie je div, že každá televízna spoločnosť disponuje s obrovským množstvom peňazí a tak ako ste mohli sledovať reláciu JOJ „V siedmom nebi“ nejakými čiastkami prispievala „veľkoryso“ JOJ-ka chudobným rodinám, čo diváci hodnotili ako veľké gesto. Avšak o tie prostriedky bol národ predtým okradnutý. S tým by bolo treba niečo robiť, lebo títo televízni magnáti si hrajú so slovenským národom ako mačka s myšou.